اسپرسو ساز نسپرسو مدل Delonghi Lattissima One
نوشته شده توسط : sinbod

اسپرسو ساز نسپرسو مدل Delonghi Lattissima One  دارای ویژگی های زیر میباشد:

اسپرسو ساز لاتیسیما وان (Lattissima One) از جمله جدیدترین دستگاه های نسپرسو می باشد که در سال 2017 توسط شرکت دلونگی ساخته و به بازار عرضه شده است. لاتیسما وان امکان تهیه کاپوچینو (Cappuccino) و لاته ماکیاتو (Latte Macchiato) را به راحتی و بدون هدر رفتن شیر با فشردن یک دکمه برای شما فراهم می آورد. سه عدد دکمه تعبیه شده روی دستگاه برای تهیه اسپرسو، لانگو و قهوه همراه با شیر (40 میلی لیتر قهوه با 135 یا 330 میلی لیتر فوم شیر) استفاده می شود. از جمله ویژگی های اصلی این اسپرسوساز، طراحی ظاهری بی نظیر، چشم نواز و جمع و جور این محصول است که می تواند زیبنده ی دکوراسیون هر خانه و آشپزخانه ای باشد.

 

سپرسو Lattissima One از یک سیستم جدید برای تهیه کاپوچینو و لاته استفاده می کند به این صورت که ابتدا دستگاه شیر را به طور مستقیم در فنجان می ریزد و سپس قهوه را روی آن ریخته و به بهترین شکل شات شما را آماده می کند. شما تنها کافی است مخزن شیر را به میزان لازم پر کنید و مابقی کار را دست لاتیسیما وان بگذارید. تمیز کردن مخزن شیر نیز به راحتی انجام گرفته و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.

 

اسپرسوساز Lattissima One EN500 دارای سیستم خاموش شدن خودکار می باشد که پس از 9 دقیقه در صورتی که بدون استفاده باقی بماند، خاموش شده و در مصرف برق صرف جویی می کند. سیستم حرارتی سریع این دستگاه در عرض 25 ثانیه حرارت آب را تنظیم می کند و با فشار فوق العاده بالای 19 بار آب را به جریان در می آورد. به همراه این اسپرسو ساز یک بسته 14 عددی کپسول نسپرسو خدمت شما تقدیم می شود.

برای خرید محصول کلیک کنید >>دلونگی

 

 

برای مشاهده ویدئو های فروشگاه سندباد کلیک کنید >>sinbad

 

 

همه چیز در مورد سند باد

 

 

سندباد جادوی خرید آنلاین

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد برند دلونگی

 

 

فروشگاه اینترنتی سندباد 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

 





:: برچسب‌ها: خریداسپرسو , اسپرسو ساز دلونگی , بهترین مارک اسپرسو , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: